Terugkoppeling enquête

Beste relatie,

Enige tijd geleden hebben wij u gevraagd om mee te werken aan een klanttevredenheidsonderzoek. Wij waren aangenaam verrast met het aantal reacties en willen u hartelijk danken voor de tijd die u heeft genomen om de enquête in te vullen en aanvullende feedback te geven.

Klantvriendelijkheid wordt door de meeste mensen als belangrijkste prioriteit aangegeven. Wij zijn er dan ook best trots op dat onze medewerkers veelal worden ervaren als betrouwbaar, vriendelijk en persoonlijk.

Ondanks een mooie gemiddelde score van 7,7 hebben wij uit uw reacties ook gemerkt dat er ruimte is voor verbetering.

Een aantal verbeterpunten zijn bijvoorbeeld de telefonische bereikbaarheid en wisselende contactpersonen. Wij gaan hiermee aan de slag en zullen deze punten meenemen voor de toekomst.

Daarnaast kwamen er ook een aantal kritische reacties. Ook voor deze opmerkingen zijn wij u dankbaar; hier kunnen wij onze dienstverlening op aanpassen. Omdat de enquête anoniem is afgenomen, kunnen wij in deze gevallen helaas geen inhoudelijke terugkoppeling geven, maar wij hopen dat u zich vrij genoeg voelt om hierover met ons in gesprek te gaan.